Hoe sterk is jouw merk?

Wat hebben IKEA, LEGO en Apple met elkaar gemeen? Het zijn sterke merken en daarmee onderscheiden zij zich van hun concurrenten. Wil jij ook opvallen bij jouw doelgroep? Ziet de doelgroep je wel zoals je gezien wilt worden? Wil je nieuwe klanten werven en bestaande klanten binden? Begin dan bij het begin met branding: Je bedrijfsDNA.

Branding: Archetypesessie

Je bedrijfsDNA, en daarmee de fundering van jouw merk, kunnen we bepalen aan de hand van een interactieve branding methode, die CommunicatieKrachten al jaren gebruikt bij verschillende communicatievraagstukken: de archetypen! In een archetypesessie bepalen we samen wat de identiteit is van jouw bedrijf en kijken we waarin jouw bedrijf zich onderscheidt van anderen. Vervolgens bepalen we de merkstrategie en geven deze strategie vorm. Denk aan creatieve campagnes, een huisstijl, website of andere communicatiemiddelen. Tenslotte zijn alle losse uitingen van belang voor het grote geheel; een sterk merk.

Wat wij je bieden

  • Inzicht in wie je bent (bedrijfsDNA);

  • Een merkstrategie met focus op jouw onderscheidende factor;

  • Communicatieondersteuning van strategie tot uitvoering;

  • Een huisstijl die past bij het bedrijf;

  • Creatieve campagnes en slimme concepten.

Neem contact op met CommunicatieKrachten

  • Praktisch en to-the-point

  • Professionals met pit en no-nonsense mentaliteit

  • Alle communicatiespecialismen in huis

  • Powerteam met 1 aanspreekpunt

Contact opnemen
  • communicatieadviseur en projectmanager

Contentspecialist

  • Communicatiestrategie

Communicatiestrategie

  • vormgeving

Grafische Vormgeving

  • Een groep mensen die aandachtig luisteren naar een training die een vrouw geeft

Coaching & training