Projectomschrijving

BikeLife: Voor ieder moment de juiste fiets

CommunicatieKrachten werkt al jaren samen met BikeLife Sjef van Bergen in Groesbeek. De fietsenzaak is een echt familiebedrijf en CommunicatieKrachten ondersteunt de maandelijkse campagnes van de zaak met offline en online communicatiemiddelen. Met William van Bergen aan het roer zijn we blij dat we dit jaar ook mogen helpen bij de (online) positionering van de winkel. Aan de hand van een strategische sessie, hebben we een plan van aanpak bedacht om ook online te groeien. Het resultaat is onder andere een nieuwe branding campagne, genaamd ‘Voor ieder moment de juiste fiets’. Deze is vanaf maart ingezet en zal off- en online doorgevoerd worden.

Eigenaar William van Bergen:

Als detaillist hebben we al jaren te maken met veranderend koopgedrag. Mensen gaan zich online eerst verdiepen in hun eventuele aankoop. Mensen komen dus heel anders de winkel binnen. Mensen verwachten in de winkel nu meer tijd, meer keuze, beter personeel, vakmanschap en beleving te krijgen. Daaraan willen wij uiteraard graag voldoen. Dit heeft wel tot gevolg dat ik mijn klanten ook op een andere manier moet benaderen. Ook voor ons is daarom social media, een goede website met daaraan gekoppeld een webschop steeds belangrijker geworden.

Omdat wij ons graag met ons vak willen bezig houden (alles rond de fiets) hebben we gezocht naar een bedrijf dat ons in marketing en communicatie kan ondersteunen en ontzorgen. Dit bedrijf hebben we gevonden in Communicatiekrachten. De daar werkende dames hebben vakmanschap, kennis van de branche en zijn creatief. Na een paar jaar met hen te hebben samengewerkt kan ik zeggen dat ik daar zeer tevreden over ben. Ik kan hen iedereen aanbevelen!

Bikelife abri campagne