Projectomschrijving

Communicatie WSP Noordoost-Brabant

Onder de vlag van het WSP Noordoost-Brabant bundelen 16 gemeenten uit de regio, UWV en 3 SW-bedrijven (IBN, WeenerXL en WSD) hun krachten om werkgevers te ondersteunen bij het ontwikkelen van sociaal ondernemerschap. Samen met de werkgevers willen ze zo de regio economisch en sociaal sterker maken. Het WSP is daarmee hét aanspreekpunt voor elke sociale ondernemer uit de regio.

Sinds begin 2017 is Sanne Baris aan het WSP verbonden als interim projectmanager communicatie voor 2 dagen per week. Grootste taak is daarin de branding van www.talentuitnoordoostbrabant.nl, een initiatief van het WSP. Talent uit Noordoost-Brabant brengt werkgevers in contact met gemotiveerde mensen. Bovendien is een talent hier meer dan alleen een cv; kandidaten presenteren zich aan werkgevers in beeld en geluid!

Aan de hand van een aantal sessies met afgevaardigden van alle partijen uit het samenwerkingsverband van het WSP is Sanne begonnen met de invulling en uitwerking van het strategisch frame. Dit frame dient met een duidelijke visie en ambitie als leidraad voor de communicatiekeuzes die er gemaakt worden. Het strategisch frame wordt uitgewerkt in een handzaam communicatieplan en een media/middelenplan. Hierbij is Sanne, naast vaststelling van de strategie, ook verantwoordelijk voor projectmanagement, de uitvoering in middelen en de presentatie hiervan aan verschillende stuurgroepen.

Zoek je nog iemand die jouw strategie omzet in een krachtig verhaal? Neem dan contact op!

communicatie ondersteuning
strategie
in-house
vormgeving
WSP roll-up banner
wsp kubus
sfeerbeeld wsp